Ryszard Nowak - mój idol


   Kto jest Twoim idolem i dlaczego jest to Stalin? Takie wypracowania pisało się ponoć za komuny. W latach dziewięćdziesiątych było lepiej, bo wtedy wszyscy z własnego wyboru wybierali papieża. Wiadomo którego. Gdybym dzisiaj miał wybrać to napisałbym wypracowanie na temat: Moim idolem jest Ryszard Nowak z Polskiego komitetu Walki z Sektami. Wybrałbym taki temat bo rzeczywiście tak jest. Głęboko podziwiam tego Pana. Jego postawa, upór i siła charakteru są mi niedoścignionym wzorem. Pan Ryszard Nowak zajmuje się zawodowo walką z sektami. Nie jest to średniowieczny inkwizytor, nie ma miecza i hostii. Wojuje pozwami sądowymi. Podziwiam go bo odwala kawał solidnej roboty, pozwał już: Czesława Mozila, Dodę, Nergla, Peję i wielu innych. Każdego pozywa za: Obrażanie uczuć religijnych. Tak więc jego praca polega na byciu obrażonym. Nie obrażanym, a obrażonym. Pan Ryszard Nowak wyszukuje w internecie i gazetach informacje które mogły by go obrazić. Jeżeli poczuje ,że tak jest robi to (nie wiem jak to może wyglądać) czyli obraża się i pisze pozew do sądu. Jeśli dodać to ,że robi to za nasze pieniądze, czyli pieniądze podatników mamy pełny obraz człowieka sukcesu. Pan Ryszard Nowak jest moim idolem bo nikt jeszcze nie zarobił tyle pieniędzy na byciu obrażonym, choć moim zdaniem w tej roli lepiej sprawdziłaby się kobieta. Jak byłem mały mama mówiła mi: Nie bądź taki obrażalski bo nikt nie będzie chciał się z Tobą bawić. Szkoda ,że jej posłuchałem bo dzisiaj byłbym bogaty i spełniony zawodowo jak Pan Ryszard Nowak.

http://z3.frix.pl/frix89/ee0d56210003fee24e85727e/Ryszard%20Nowak.jpg


Ps. Szanowny Panie Nowak. Jeżeli przez ten wpis czuje się Pan obrażony to śpieszę się wyjaśnić ,że nie miałem tego na celu. Lecz gdyby moje słowa nie wystarczałyby Panu biję się w pierś i przepraszam za to wszystko co napisałem powyżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

C. Wright Mills "Wyobraźnia socjologiczna" Obietnica

Łomża to Podlasie czy Mazowsze?

BASS DIY, czyli gitara basowa własnej roboty #1